Magento CommerceMagento Commerce

0 produktów

0,00 zł

Regulamin sklepu internetowego Honey-Bunny.pl

§1 Informacje ogólne

1.  Regulamin określa zasady sprzedaży przez sklep Honey- Bunny.pl należący do firmy Honey Bunny Martyna Sobol, z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 23/2, 58-150 Strzegom. Numer NIP: 884-274-24-04

2. Transakcje kupna-sprzedaży odbywają się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą serwisu internetowego, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym Honey-Bunny.pl, zwanym dalej Sprzedającym.

3. Serwis internetowy Sprzedającego pod nazwą Honey Bunny Martyna Sobol funkcjonuje pod adresem www.Honey-Bunny.pl

§2 Zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są przez cały czas pracy serwisu internetowego www.Honey-Bunny.pl poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu.

2. Do realizacji zamówienia koniecznie jest:

- wskazanie zamawianych produktów oraz ich ilości;

- podanie danych potrzebnych do dostawy – wg pól formularza zamówienia;

- wskazanie preferowanej formy płatności i dostawy;

3. W przypadku niedostępności produktów lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia.

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez:

- dodanie dodatkowych warunków i uwag w polu „Uwagi” na formularzu zamówienia

- kontakt e-mail pod adresem honeybunnyshop@gmail.com.

§3 Ceny towarów i płatność

1. Wszystkie ceny towarów podawane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze obowiązuje w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- płatność  e–przelewem lub kartą kredytową.

3. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

4. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy przesyłką zgodny z cennikiem firmy dostarczającej wraz z podatkiem VAT.

§4 Terminy dostawy i koszty

1. Towar wysyłany jest nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia chyba że przy danym towarze zaznaczono inaczej.

2. Przewidywany czas dostawy przesyłki pocztowej to 2 – 4 dni roboczych od momentu wysłania.

3. Wysyłka zamówionych towarów następuje:

- w przypadku zamówień płatnych przez Dotpay.pl – po otrzymaniu płatności – zaksięgowaniu środków na koncie, w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 48 godzin od skompletowania zamówienia, w większości przypadków w przeciągu 24 godzin.

4. Koszt przesyłki jest uzależniony od wagi całego zamówienia oraz wybranej formy płatności i dostawy. Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych towarów.

5. Tabela kosztów wysyłki obowiązujących na terenie Polski:

Wysyłka Pocztą Polską:

List polecony priorytetowy 7,60 zł   0,00 zł - darmowa wysyłka

§5 Rejestracja Klienta i polityka prywatności

1. Sklep Honey Bunny umożliwia Klientom rejestrację w serwisie Honey-Bunny.pl

2. Rejestracja ułatwia zawieranie transakcji bez konieczności podawania danych do dostawy przy każdej transakcji .

3. Rejestracja jest równoznaczna z podaniem danych niezbędnych do wysyłki oraz jednorazowym potwierdzeniem faktu rejestracji poprzez kliknięcie linku zawartego w otrzymanym mailu rejestracyjnym.

4. Rejestracja klienta umożliwia otrzymywanie wiadomości od Honey-Bunny.pl (opcja) oraz umożliwia otrzymywanie rabatów ustalonych indywidualnie przez Honey-Bunny.pl.

5. Dane Klientów otrzymane zarówno w procesie rejestracji oraz składania zamówienia są prawnie chronione.

6. Honey-Bunny.pl nie sprzedaje i nie udostępnia danych personalnych i adresowych osobom trzecim.

§6 Zwroty, reklamacje

1. Mają Państwo możliwość odstąpienia od zawartej umowy, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Odsyłany przedmiot nie może nosić śladów używania oraz musi posiadać wszystkie elementy, z którymi go Państwo otrzymali w stanie niezmienionym. Dotyczy to zarówno samej biżuterii, jak i wszystkich elementów wchodzących w skład zestawu.

2. Należy zwrócić uwagę na bezpieczne i solidne opakowanie towaru przed wysyłką zwrotną, tak, aby nie uległ uszkodzeniom czy zagnieceniom w trakcie transportu.

3. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć paragon fiskalny, który dołączony był do przedmiotu lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz numer konta i dane na który mają być zwrócone pieniądze za przedmiot.

4. Jeśli zamówienie było dokonywane przy pomocy portali zakupów grupowych, do przesyłki należy dołączyć informacje pozwalające zidentyfikować państwa kod kuponu.

5. Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu, prosimy najpierw o kontakt mailowy, a następnie o wysłanie przesyłki listownej rejestrowanej Pocztą Polską lub przesyłki listownej rejestrowanej InPost na adres: Martyna Sobol, Plac Konstytucji 3–go Maja 8/4, 50–083 Wrocław.

6. Prosimy zachować dowód nadania.

7. Czas zwrotu pieniędzy na Państwa konto – do 14 dni.

8. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.