Magento CommerceMagento Commerce

0 produktów

0,00 zł

  1. 1.  Z kim zawieram umowę kupując w Honey-Bunny.pl?

Pełne dane naszej firmy:

Honey Bunny Martyna Sobol

Dąbrowskiego 23/2

58-150 Strzegom

Regon:  021704940

NIP:  8842742404

 honeybunnyshop@gmail.com

 2.      Czy przed zakupem można obejrzeć biżuterię?

Tak, na terenie Wrocławia, po wcześniejszym uzgodnieniu.

3.       Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak.

4.       Czy mogę zmienić zamówienie zanim zostanie wysłane?

Tak, najlepiej jeszcze przed dokonaniem wpłaty. W tym celu proszę kontaktować się mailowo.

5.       W jaki sposób można dokonać  płatności za zakupiony przedmiot?

Za pomocą płatności Dotpay lub zwykłego przelewu (w banku, na poczcie, bankowością elektroniczną) lub przy odbiorze - listonoszowi/ kurierowi.

6.       Ile czasu mam na dokonanie wpłaty?

Wpłaty oczekujemy przez 7 dni kalendarzowych.  W razie problemów z wpłatą prosimy o kontakt, być może będzie możliwość zarezerwowania przedmiotu na kilka dni.

7.       Jakie otrzymam potwierdzenie zakupu?

Standardowo do przesyłki dołączamy  paragon fiskalny. Jest także możliwość otrzymania faktury  VAT – w tym celu  prosimy o kontakt mailowy.

8.       Jakie są koszty i opcje wysyłki?

Bez względu na ilość zakupionych sztuk koszty wysyłki są zawsze takie same:

 Pocztą Polską

List polecony priorytetowy – 7,60 zł     0 zł

 Kurierem

Przesyłka kurierska DPD – 18 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa DPD - 22 zł

9.   Minęły już 2 tygodnie i nie otrzymałem przesyłki.

  Prosimy o kontakt mailowy – natychmiast złożymy reklamacje na Poczcie lub kurierowi.

10. Dostałem inny przedmiot niż zamawiałem.

Prosimy o kontakt mailowy w celu wyjaśnienia.

11. W otrzymanej bransoletce jeden koralik różni się od przedstawionego na zdjęciu.

Nasze produkty są unikalne, projektowane przez nas i składane ręcznie dlatego otrzymana przez Ciebie bransoletka może się nieznacznie różnić od przedstawionej na zdjęciu. Nie ma to jednak wpływu na jej walory estetyczne.